Al veel geregeld en reis uitgestippeld

11 april 2010 - Hellevoetsluis, Nederland

Sinds we terug zijn uit Thailand zijn we flink aan de slag gegaan met van alles voor onze trouwdag en natuurlijk ook de huwelijksreis. Voor de trouwdag zijn locaties, eten en muziek geregeld. En jawel, zelfs de jurk is al gekocht ! De belangrijkste dingen hebben we dus, maar er blijft nog genoeg over waar we ons de komende maanden nog mee bezig moeten houden. Ook voor de reis zijn we al een stuk verder. Na veel twijfelen en zes keer van plan veranderen staat nu vast wat we gaan doen.

We gaan eerst 11 weken naar Australie. We starten in Cairns waar we na 2 dagen de camper ophalen, om deze na 10 weken weer in Alice Springs in te leveren. Vervolgens stappen we in het vliegtuig naar Perth waar we een paar dagen in een hotel/appartement door brengen. Daarna vliegen we naar Kuala Lumpur en sluiten we onze reis af met 2 weken Maleisie.

De camper, hotels en alle vluchten zijn gereserveerd, we hebben er helemaal zin in !