Naam:
Foto’s:
429
Video’s:

Over ons

Wij zijn alweer 18 jaar samen en delen een grote passie. Precies, reizen ! We hebben al heel wat mooie reizen gemaakt, van stedentrips tot rondreizen, van luxe hotels naar kamperen, binnen en buiten Europa, vaak met z'n tweeën en soms met vrienden.  Het meest bijzondere tot nu toe was onze huwelijksreis in 2010. Drie maanden zijn we op pad geweest, 11 weken met een camper door Australië en als afsluiting nog 2 weken naar Maleisië. De reisverhalen daarvan kun je terugvinden onder het blokje 'verhalen'.

Over onze reis

Onze reis in mei 2018 gaat naar het Zuid-Westen van de USA. We vliegen naar Denver, en rijden vanaf daar de volgende dag gelijk door naar Moab waar we een paar dagen gaan kamperen. Daarna rijden we door naar Grand Teton en Yellowstone waar we in totaal 6 nachten blijven. Via Mount Rushmore en Cheyenne rijden we naar de Rocky Mountains, en we eindigen de vakantie met een paar dagen in Denver.

Bezochte landen

Wij hebben 23 landen (10%) bezocht:

Australië, België, Cambodja, Canada, China, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Italië, Maleisië, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.