Eindelijk getrouwd !

25 september 2010 - Hellevoetsluis, Nederland

Na tien jaar samen was het eindelijk zover, gisteren zijn we getrouwd ! En wat was het een superdag ! Het heeft echt al onze verwachtingen overtroffen.

Allereerst het weer; de hele week waren er slechte vooruitzichten met 80% buien. Maar zie, behalve wat druppels in de ochtend was er de rest van de dag een prettig zonnetje, wat het toch allemaal net plezieriger maakte. Mirjam werd 's ochtends bij de kapper door haar vriendinnen Mirjam en Nellie verrast met een bruidsboeket. Maandenlang geroepen dat ze echt geen boeket wilde, maar deze (door Nellie zelfgemaakte en dus mooi) werd toch met veel plezier in ontvangst genomen. Voor onze gasten hadden we ook nog een kleine verrassing in petto; we waren in eerste instantie van plan met onze eigen auto naar het stadhuis te gaan. Totdat we op de website van Bus & Bubbles kwamen; het was liefde op het eerste gezicht ! Snel gereserveerd, niets verteld, dus toen ie voor kwam rijden was de verbazing groot. Iedereen vond 'm geweldig ! Gezellig met z'n achten in het busje richting stadhuis, waar voor het eerst die dag bij de bruid de zenuwen opeens toesloegen.  Ondanks dat kwam het jawoord er toch redelijk soepel uit. Nog even wat handtekeningen zetten en het formele deel zat er op voordat we het wisten. Tijd om te proosten ! Toen we uit het stadhuis kwamen stonden de bubbles voor ons al klaar, en op weg naar de feestlocatie in Rotterdam gezamenlijk met goede vrienden de fles geleegd.

Bij aankomst bij landhuis de Oliphant was het weer nog goed genoeg om lekker buiten te kunnen borrelen, voordat we aan tafel gingen voor een heerlijk diner. Als dessert een bruidstaart, maar ook hier weer geen traditionele; we hadden een taart bedacht met de landkaart van Australie, compleet met campertje en kangeroe. Ook die was helemaal leuk geworden, en smaakte nog heerlijk ook.

Voordat we het wisten was het alweer tijd om te feesten. En het is helemaal het feest geworden zoals we wilden. Een gezellige ongedwongen sfeer, een band die ervoor zorgde dat de dansvloer van begin tot eind vol stond, van horen zeggen lekkere hapjes, het was echt helemaal af ! Dus dank je wel aan onze dierbare vrienden, familie, onze buurtjes uit de gezelligste straat van Nederland, collega's enz.enz. dat jullie deze dag met ons wilden delen en er een groot succes van hebben gemaakt ! We hopen dat jullie er net zo als wij van hebben genoten.

Vandaag nog steeds in de roes van gisteren, kwamen enkele goede vrienden en familie nog even langs om gedag te zeggen (of was het toch voor het restant van de taart ?). Morgen vertrekken we dan eindelijk voor de reis waar we al zo lang mee bezig zijn. Heerlijk drie maanden op pad, zonder te moeten denken aan werk (echt waar Jim en Fred, het gaat me lukken) , zonder stress (dat dan pas nadat we het vliegen achter de rug hebben) en met als enige vraag: naar welke bijzondere plek zullen we morgen eens gaan ? We zitten er enorm naar uit te kijken, maar eerlijk is eerlijk, het afscheid nemen vandaag viel niet altijd mee. Drie maanden is toch best wel lang, dus er is wel een traantje gevallen. Maar......we houden jullie regelmatig op de hoogte van onze belevenissen, en vinden het leuk als we eens een berichtje van jullie ontvangen. Dus dag lieve (elfen)vrienden, familie, collega's en buurtjes, tot over een tijdje.  En het motto is: geef vooral geen leuke feestjes zonder ons, wacht daarmee gerust tot na de kerst !

1. Hester Keukens:
    25 september 2010
    Jullie waren een geweldig mooi paar! Geniet van jullie gave lange reis! Ik ben stikjaloers en kijk uit naar de verslagen. Heel veel plezier!
    xxx
  2. Charles De Meulemeester:
    26 september 2010
    Hoi,het was een gezellige en leuke avond,nogmaals heel veel geluk en gezondheid en een hele fijne vakantie.(Het is zo jammer dat het zo kort is!!)
    Groetjes 10 en Charles
  3. Ilona Deltenre:
    26 september 2010
    Vanmorgenvroeg (zondag 07.30 uur) het pas getrouwde stel opgehaald en naar Schiphol gebracht, er stond een enorme rij bij de balie maar dat was goed voor de zenuwen van Erik.
    Na een kopje koffie afscheid genomen, met een enorme brok in mijn keel. Thuis gekomen de mand opengemaakt, wat een leuke verrassing, heel erg bedankt
    Lieve Erik en Mirjam,
    Geniet van jullie reis en we volgen jullie op de blog.
    Koos en Ilona
  4. Fred:
    26 september 2010
    Jullie zagen er geweldig uit, helaas door mijn nierstenen konden we écht niet langer blijven, maar wij wensen jullie een geweldige tijd tijdens jullie "schandalig" lange huwelijksreis. 1 Tip: wanneer je je verveelt duur het lekker nóg langer!
    Groetjes en héél veel plezier en geniet ervan!
    Maaike & Fred
  5. mirjam:
    Lieve Erik en Mirjam,

Wat ziet jullie reisblog er weer helemaal geweldig uit met al die foto's van jullie bruiloft. We hopen snel te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en dat de vliegreis helemaal goed is verlopen... We willen jullie nogmaals heeeeeeel veeeeeeel plezier wensen en geniet ervan!!!
    Liefs Patrick, Mirjam, Niels en Sara

PS: Mir ik heb de tijdschriftenbon al gebruikt. Vanaf 15 oktober krijg ik de flair. Ik zal ze voor je bewaren voor als je terug kom en je niet kan slapen vanwege de jetlag kan je in ieder geval wat lezen!!!

PS: Erik ben je nog lang bezig geweest om Mir uit der trouwjurk te krijgen en met de speldjes uit der haar te krijgen (was ik nog vergeten te vragen)???
  6. Charles De Meulemeester:
    27 september 2010
    He die Erik en Mirjam, Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en uiteraard veel geluk en gezondheid!!! Het was beregezellig hoorde ik dus balen dat ik er niet bij kon zijn. Bij deze dus, geniet van de mooie (ben jaloers) reis en ik zie jullie ergens rond de kerst???? Groetjes Tineke.
  7. Myra Tak:
    27 september 2010
    Leuk om jullie blog te lezen, maar ik weet nog steeds niet hoe ik een huis blog aan moet maken, hahaha!
    Heel veel plezier en geniet van jullie vakantie!

Groetjes Myra
  8. Mariska:
    28 september 2010
    Wat ben je moooooooooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
  9. ursula:
    28 september 2010
    Hallo Erik en Mirjam
    Wat een leuke foto's !!!! we hebben zo genoten van jullie dag en hebben het er nog vaak over.
    Dacht ik toch opeens dat jullie bruidsdagen zijn ingegaan !! (6 weken) maar in jullie geval 3 maanden !
    Maandag met m'n camera naar de zaak gegaan en foto's aan diverse collega's laten zien.

We blijven jullie volgen, nogmaals geniet van alles, gr. Hennie ,Ursula