Denkt dat ie Tarzan is !

5 oktober 2010 - Yungaburra, Australië

Denkt dat ie Tarzan is !

Deze foto werd gemaakt op 5 oktober 2010 in Yungaburra, Australië.

1. Ilona Deltenre:
    17 oktober 2010
    17 oktober
    Hallo vakantievierders,

We hebben weer genoten van jullie verhalen, het is net of we er ook bij zijn. Jullie lijken wel figuranten uit de Flying doctors.
    Nou hier is het dan maar gewoon saai, de herfstvakantie is aangebroken, dus Nederland is weer massaal naar Center Parcs e.d. vertrokken.
    Wij zijn gewoon thuisgebleven, hebben vandaag een heerlijke wandeling gemaakt, we moeten tenslotte nog een paar stempels verzamelen om eind november weer de traditionele familiebomen te mogen planten, dit keer in het Bergse bos in Rotterdam.
    Ilona heeft volgende week in het ziekenhuis gezond en fit dagen voor de medewerkers, kan ze meedoen aan allerlei testen, ben benieuwd hoe het met de conditie gesteld is, na een jaar lang niet wandelen.
    Gisteren zijn we met Vera en Wim in Scheveningen wezen eten (was nog steeds vanwege het verhuizen). We gingen naar een visrestaurant, wat gewoon een grote vreetschuur bleek te zijn, enorme wachtrijen buiten, niet te geloven, gelukkig waren we op tijd en konden gelijk naar boven een plekje bemachtigen. Na een keuze gemaakt te hebben kon je dat beneden opgeven en werd er net zoals bij de bingo je nummer opgeroepen en dan moest je zwaaien en werd de vis aan tafel gebracht. Kan je voorstellen dat we wel enorm gelachen hebben, maar het was wel de moeite waard, heerlijk gegeten. Dus vandaar maar weer de wandelschoenen aan. Krijg tenslotte ook een BMI test, zal wel niet zo'n succes zijn.
    Vorige week hebben de op de camping nog even gekeken of de caravan goed stond en alles een beetje opgeruimd, toen was het ook zo prachtig weer, heerlijk gewoon.
    We wachten weer met gezonde nieuwsgierigheid op jullie verdere verhalen.
    Liefs van Koos en Ilona.